1596714_785341231478966_2129752463_o-nor

Pakko kertoa, mitä 12.4.2014 tapahtui. Olin Viljon kanssa menossa kävellen moikkaamaan mun yhtä kaveria. Kävelin hiihtoladulla, joka on hiekkatie oikeasti, jos ei ole lunta. Meitä vastaan käveli nainen flexi pitkällä ja koira veti naisen kumoon. Nainen kaatui pää edellä hiekkaan ja sen seurauksena sillä aukes pää (näytti ilkeältä pintanaarmulta) ja valtava mustelma tuli naiselle kasvoihin. Nainen makasi maassa ja kysyin, että "onko kaikki kunnossa?"
Päästin oman koirani vapaaksi, jotta pystyisin auttamaan naista paremmin. Nainen sanoi, että voin päästää sen koiran myös vapaaksi. Naista kuulemma alkoi huimata. Kysyin naiselta, että pystyykö se soittamaan kenellekkään, jos joku tulisi hakemaan naisen ja koiran. Nainen sanoi, että sen miehelle pystyy soittamaan. Naisella meni silmälasitkin ihan rikki, niin autoin naista ettimmään miehen numeron. Kun nainen yritti puhua miehen kanssa puhelimessa ja kertoa, että missä hän on, niin ei nainen osannut kertoa sijaintia. Sanoin naiselle, että mä voin puhua puhelimessa ja kertoa sijainnin. Sain luvan ja kerroin miehelle, että missä olimme. Mies ei suostunnut kuutelemaan mun puhelua pahemmin ja halusi sammuttaa puhelun mahdollisimman nopeasti.
Odottelimme että mies tulee kävelen hakemaan naisen ja koiran. Pyyhkäsin naisen haavoja puhtaalla paperilla ja annoin hänelle koko nenäliinapakettini. Nainen kertoi minulle miestä odotellessa, että mies hakkaa sitä kotona ja sitä pelottaa nyt, että onko mies vihainen sille. Yritin lohdutella naista koko ajan. Naisella oli kuulemma myös joku sairauskin minkä nimeä en muista. Kuulemma sellainen sairaus, että alkaa huimata yks kaks. Kun mies tuli paikalle, niin huomasin, että mies oli vihainen naiselle. Alkoi haukkumaan naista puoli hulluksi ja nimitteli sitä. Se sanoi naiselle että "miten onnistuit raapimaan naamasi tollasen kuntoon?"
Nainen alkoi enemmän itkemään ja meni mun selän taakseni ja sanoi minulle "auta". Sanoin sille miehelle, ettei se hauku sitä naista ja nainen kaatui, eikä se ole hänen vikansa. Meni mies vähän hiljaiseksi. Sanoin naiselle, että kannattaa näyttää tota haavaa Peijaksessa, niin mies vastaa että "ei me minnekkään peijakseen olla menossa." Nainen halasi minua ja kiitti avustani ja lähti miehen kanssa kotia. Nainen haisi alkoholille.

Koirat oli koko tilanteen aikana hienosti. Leikkivät koko ajan ja yhen kerran koirani yritti mennä nuolemaan naisen haavoja, mutta en antannut sen tehdä niin, ettei haavat tulehtuisi.