Tsau!

 

Ei tule niin ahkerasti kirjoiteltua kuulumisia, koska on ollut kiirusta. Tiistaina kävin toisen kerran pentukurssilla ja huomasin, että Viljoa joutuu treenata peruskäskyjä ulkonakin, kun ei se tottele. Kotona osaa käskyt. Olin viime viikon torstaina kaverini luona Viljon kanssa. Päivä oli kiva. Kävimme koirapuistossa ja annoimme koirien juosta metsässä vapaana. Katoin Salkkarit kaverin luona ja sen jälkeen lähdimme kotiin Viljon kanssa. 

Olin torstaina koulun haastattelussa. Pääsin kuukauden koe ajalle. Pitää suorittaa trukkikoe, työturvallisuuskoe, tulikoe ja ensiapukoe. Hygieniapassia ei mun tarvii suorittaa sielä, koska minulla pn jo se. Jos selviän kaikista, niin pääsen logistiikan alalle, joka kestää marras-joulukuulle asti. Koe aika alkaa jo 3.3.2014 ja päättyy 4.4.2014

Olin tänään ukkoni ja 3:men kaverini kanssa Megazonessa. Pelasimme 3 erää. Kivaa oli. Sen jälkeen menimme Raxiin ja neljäs kaveri tuli Raxiin mukaan. Sen jälkeen menin kotiin ja aloin katselemaan Putousta töllöstä. 

Viljo koirastani sen verta vielä, että olen pitännyt kohta 2 kk:n laihdutuskuuria ja hän on saannut enemmän liikuntaa ja enemmä vapaana olemista ulkona. Tulos on alkannut pikkuhiljaa jo näkyä ja Viljolla näkyy jo pikkuhiljaa jo muodotkin. Olen heitellyt hänelle haastaviin maastoihin lumppareita ja keppejä, missä hän joutuu hyppelee, juoksemaan, kiertelee ja kiipeilemään. Aivojumppaakin hän on siinä samalla saannut, kun hän ei aina löydä minun heittämiä keppejä ja lumppareita.